DUBLIN TRIP // THINKHOUSE // FUNTIMES

DUBLIN TRIP // THINKHOUSE // FUNTIMES

IMG_0431
Yo Peeps!
I took a lovely little trip to Dublin earlier in the week with Yoseph, it was great to spend some time with him after the madness of London Fashion Week. Also on the days agenda was a visit to the lovely people at Thinkhouse, for a quick meeting with some of their creatives for an upcoming project. I absolutely adore the Thinkhouse crew, they’re such nice guys, not to mention they know how to throw one heck of a party, I’ve been to a few! This upcoming project is something I cannot discuss right now, but HOT DAMN am I excited about it!!! I seriously cannot wait to share it with you guys, its going to be amazing! **beams**
 Here are some snaps of the inside of their ridiculously cool offices:
What I’m Wearing:
SHIRT: PRIMARK
JEANS: TOPSHOP
COAT: H&M
STOLE: H&M
NECKLACE: TOPSHOP
IMG_0422

IMG_0426

IMG_0427

  The rest of the day was spent wandering, shopping, eating uh-mazing  pizza (from SkinFlint, Crackbird’s new pizza counterpart- you gotta check it out!) and playing with my new fisheye lens, making stupid faces 🙂
IMG_0490
IMG_0442
IMG_0475
IMG_0444

IMG_0446

IMG_0437
Yoseph surprised my by picking up this beautiful jewellery tree for me when my back was turned, as a congratulations for everything thats been happening recently. Im so happy with it, I’ve been wanting one for years! I just love how it looks with some of my trinkets hanging from it!
IMG_0503
Here are some of the other goodies I picked up in the shops, Just look at the print on those two scarves,
I die!!!
IMG_0534
 Overall, I think it was a pretty good trip! Some really exciting news coming soon guys, so stay tuned, and all will be revealed soon!
Life is so exciting now, I’m not gonna lie, and I’m so happy that I get to share my journey with all you wonderful people. You’re always so encouraging and supportive, It literally means the WORLD to me. oh god, so cheesy I’m sorry 🙂

12 Comments

  1. February 26, 2012 / 14:24

    Well done Ciara, fingers crossed it all works out for you xx

    • February 26, 2012 / 18:49

      Thanks so much Flora, I really hope it does to haha 😀 xx

  2. Anonymous
    February 26, 2012 / 18:20

    nice wan!good luck with the secret project !hatsbyoliver

    • February 26, 2012 / 18:52

      Cheers Suzanne! 🙂 xxx

    • February 26, 2012 / 18:53

      Thanks gorgeous 🙂 x

  3. February 27, 2012 / 07:20

    Hey I love your H&M coat. Was wondering, did you get it recently? I’m dying to find something like it! x

    • February 27, 2012 / 20:23

      Cheers Dee, and Im afraid I got it a good few months ago, they don’t have it anymore, sorry! :c

  4. February 27, 2012 / 19:19

    Ooh, I was eyeing up that floral blouse in h&m today – it looks nicer in a haul photo, I think i’ll make the splash!

  5. February 28, 2012 / 00:51

    Your outfit in this post is totally adorable! I’m definitely inspired after this one!

    Xo

    • February 28, 2012 / 12:11

      Cheers darling, and your outfits are always inspiring! xxxx 🙂

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

CommentLuv badge